My life videoblog

2014 wspomnienia i relacje.

23:05Ann...♥



Z racji tego, że do Sylwestra został jeden dzień nadszedł czas na podsumowania 2014-go roku. 2014 był najbardziej nienormalnym i najlepszym rokiem . Minął bardzo szybko dopiero pamiętam, jeśli nadszedł czas na powspominanie to zaczynajmy : 

Styczeń:

Wraz z niesamowita pomocą innych dziewczyn, zorganizowałyśmy zlot i nagrałam a następnie stworzyłam filmik ukazujący całe to wydarzenie. Jeśli nie do końca wiecie o czym piszę to był to zlot na filmie Justina. Może z biegiem czasu zmieniłam się ale jego i jego muzykę zawsze będę szanowała i lubiła z wielu powodów które wiem tylko ja.





Luty:

Wyjazd do Warszawy z Justyną. Gdyby nie fakt, że pojechałyśmy tam na koncert Ellie i już od razu wiedziałam, że będzie to niesamowity wyjazd to w dodatku to co się tam zdarzyło przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Może zacznę w skrócie od początku jak dobrze wiecie założyłam w poprzednim roku YourSwaggyStore i było to jedne z moich największych marzeń, które chciałam spełnić. Podczas tych dni w Warszawie zwiedziłyśmy nasza stolice przy świetniej zabawie i niezapomnianych chwilach, które nam się przytrafiły. W dniu koncertu Ellie dostała na backstagu moją paczkę od Your Swaggy Store i gdy wracałyśmy do domu po koncercie i sprawdziłyśmy nasze instagramy zobaczyłyśmy, że Ellie dodała na swojego ig zdjęcie w mojej koszulce co było kolejnych marzeniem, które udało się spełnić.
















Jeśli chcecie sobie coś o tym wyjeździe doczytać to polecam te posty :



Marzec:

Z czego wynika ze zdjęć możemy uznać, że ten miesiąc polegał na spotykaniu się ze znajomymi i szczerze to tyle pamiętam ...




Kwiecień:

W kwietniu do naszego domu zawitała Daisy. Można to uznać za najciekawszą rzecz , która zdarzyła się tego miesiąca.

Maj  : 

Urodziny. Więcej zdjęć na instagramie "annwithswag" .



Czerwiec/Lipiec/Śierpień

Trzeba troszeczkę przyspieszyć to wspominanie bo połowa osób nie wytrwa do końca. 
Niesamowite wakacje i jeżeli was one interesują na prawdę zapraszam na mojego instagrama ponieważ pod czas  mojego pobytu nad morzem codziennie relacjonowałam dzień poprzez dodawanie zdjęć.










Wrzesień/Październik/Listopad

Zaczęłam dodawać regularnie filmiki na yt może nie jest to jakieś wielkie wydarzenie dla niektórych ale mieć tyle wytrwałości i kręcić, dodawać i przede wszystkim edytować filmiki jest wielką sztuką ale dzięki temu zrozumiałam, że nic nie sprawia mi radości jak edycja filmów a następnie ukazanie go wam moim odbiorcą :) 






Grudzień :

Moje odkrycie miesiąca polegało na zrozumieniu jak wiele zabawy dostarcza mi snapchat ( ps. jeśli chcesz poznać jak się nazywam na snapchacie napisz do mnie na instagramie w komentarzu :) ) Codziennie dodaję snapchatstory i liczba osób która je codziennie ogląda powoli mnie zaczyna przerastać ale z drgiej strony dostarcza mi to wiele zabawy. Pomyślmy jeszcze coś ciekawego co zdarzył się w tym miesiącu .... A wiem zapomniałam napisać, że pod koniec czerwca ścięłam włosy no cóż jeśli ktoś dotrwał do tego momentu teraz o tym wie. Może już zakończę swoje przemyślenia na temat grudnia i zakończę ten post. Obecnie jest 23:00 jak kończę ten post i myślę że mój mózg zaczyna powoli włączać się w tryb snu. Sama aż nie chce w to uwierzyć ale to chyba najdłuższy post w historii bloga więc gratuluję sobie i wam jeśli dotrwałeś do końca. Przede wszystkim chciała bym wam podziękować za niesamowita motywacje do pisania postów, za to że są osoby, które kupują koszulkę z Your Swaggy Store za miłe komentarze i chcę wam też życzyć niesamowitego następnego roku czyli 2015.





Teraz wasza kolej powspominajcie razem ze mną, napiszcie w komentarzach najlepszą wydarzenie związane z rokiem 2014 z chęcią poczytam wasze historie.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetny przegląd i mega klimatyczne zdjęcia! Życzę szczęśliwego 2015!

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2014/12/wyprzedaz-bluz-z-kapturem-na.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne podsumowanie, aby kolejny rok był tak samo udany:*:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy