My life videoblog

My Adventures | OnlyAnn

12:30Ann...♥

Gdy popatrzymy na ostanie posty z mojego bloga, możemy stwierdzić, że w każdym znajduje się jakiś filmik. Może jest to spowodowane tym, że sama ja zaczęłam tworzyć filmiki co powoduję, że więcej czasu spędzam na youtubie oglądając inne vlogerki niż przeglądając blogi. Ja osobiście uwielbiam edytować te wszystkie filmiki, jeszcze teraz jak przed nami jest 3 tygodniowe wolne więc oczekuje w miarę ładnej pogody i możliwości nagrania kilku ootd na zewnątrz bo czuję ze dawno tego nie było na blogu jak i na moim kanale na youtubie. Napiszcie mi w komentarzach jakie filmiki lubicie oglądać na youtubie?




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Z chęcią obejrzałabym na twoim kanale "My morning routine" lub "Get ready with me" :)


    http://alwaays-and-foreever.blogspot.com/-klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy