My life videoblog

My favourites.

10:30Ann...♥

Jeśli nie ma za oknem śniegu to znak że można jeszcze odczekać z pisaniem typowo świątecznych postów więc skorzystam z tej okazji i przedstawię wam mój filmik w którym możecie zobaczyć kilka rzeczy które są moimi ulubionymi. Jest to filmik, z mojej nowej serii na yt gdzie dodaje filmiki z mojego telefonu przy czym zdradzając wam kilka moich tajemnic lub faktów, które nie do końca możecie o mnie wiedzieć. Więc nie pozostaje mi nic innego tylko zaprosić was do oglądania filmiku. Dajcie znać co sądzicie o filmiku i napiszcie czy znalazłyście w tym filmiku jakiś fakt/rzecz, którą lubicie tak samo jak ja.





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Też uwielbiam nowe miejsca, bardzo fajna piosenka w filmiku :)
    wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIAŁE!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik :) Piesek słodki :) Kawka z rana też uwielbiam pobudza do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik :) Piesek słodki :) Kawka z rana też uwielbiam pobudza do działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy