inspiracje My life

DIY with | OnlyAnn

12:00Ann...♥

Kilka dni temu poczułam jakiś napływ artystycznego nastroju więc musiałam to wykorzystać. Poszłam po pędzle i farby i stwierdziłam, że chcę dla was nagrać coś na mój kanał na yt. Skończyło się to na tym że przerobiłam moją starą nieużywaną ramkę na odnowiona o wiele ładniejszą. Czasem niepotrzebnie niszczą się rzeczy w kącie jak można je ładnie przerobić i czerpać z nich pożytek na nowo.




Też wam się udaje czasem przerobić jaką rzecz lub ubranie i jesteście zadowolone ze swojej pracy ?

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo fajny filmik :)

    alwaays-and-foreever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czasem lobię odświeżyć jakąś rzecz, nadać jej nowe znaczenia <3
    Zapraszam http://akwelele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy