inspiracje My life

Must have tego roku! 2015

20:11Ann...♥

Wyprzedaże zaczęły się już na początku tego roku i jeszcze w niektórych sklepach  możemy dorwać jakąś rzecz 50% taniej. Dla mojego portfela jest to okres bardzo wyczerpujący, jednak nic nie poprawia humoru jak udane zakupy i to jeszcze z zaoszczędzoną gotówką. Jednak żeby nie dać się opętać chaosem spowodowanym wyprzedażami powinnyśmy my mieć listę rzeczy, które potrzebuje każda kobieta w swojej szafie, a obniżki są idealnym czasem na złapanie dobrej okazji. Ja tez stworzyłam dla siebie listę podczas tych zakupów żeby nie oszaleć i postanowiłam ją wam teraz przedstawić.

Chusta którą możemy się owinąć jak kocykiem. 



Kosmetyczka z pędzlami, ostatnio stwierdziłam, że dobrym pomysłem będzie zainwestowanie w dobre pędzle.


Już od dawna poszukuję jakiegoś ładnego kombinezonu, jeśli wiecie gdzie taki znaleźć dajcie znać w komentarzach. 




Zwykła czarna koszulowa bluzka ponownie wróciła do mojej listy poszukiwań.



Komplet dwuczęściowy z koronką. 




szary prosty sweter 



Podsumowując rzeczy niby z pozory łatwe do znalezienia, jednak mi sprawiające problem w ich znalezieniu. 
Wszystkie te ubrania pochodzą ze sklepu  www.choies.com

Teraz coraz bardziej zastanawiam się nad ich kupnem właśnie przez internet. A wy co polecacie jesteście zwolenniczkami sklepów online? Która z wybranych rzeczy podoba Ci się ? Dajcie znać w komentarzach.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. komplet dwuczęściowy z koronki - boski
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy