inspiracje My life

OOTD winter

10:30Ann...♥



Gdy teraz patrzę za okno jedynie co widzę ulicę bez śniegu oraz słońce przenikające przez chmury. Czuć jakby była wiosna nie zima ale cóż my nie możemy nic poradzić na te warunki klimatyczne. Jednak można znaleźć też plusy, wcale nie musimy owijać się wielkim szalikiem, zakładać czapki i 3 warstwy ubrań pod płaszczem żeby jakoś bezpiecznie dojść do szkoły. Jakiś czas temu udało mi się pójść na zdjęcia, wtedy można powiedzieć, że była jeszcze zima.


Zapraszam was do oglądania i komentowania moich postów. 



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Jejku, u mnie nawet śniegu nie ma i cieplutko ;/
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik, a psinka urocza :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez planowałam zimową sesję niestety zanim ktoś łaskawie zgodził się ze mną iść to śnieg stopniał :/
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy