My life Recenzje

Choise

16:30Ann...♥

Jeśli jesteście zainteresowane sklepami internetowymi to ten post jest dla was! 
Niedawno otrzymałam świetną paczkę od www.choies.com w której był naszyjnik i kombinezon. 

playsuit




Jeśli kiedykolwiek planowałyście zakupy z tej strony w 100 % polecam, nie tylko dlatego że z nią współpracuje ale  można powiedzieć bardzo dobre rzeczy o wykonaniu i zadbaniu o szczegóły przy wykonaniu przede wszystkim tego kombinezonu. Paczka dotarła do mnie dość szybko po około tygodniu czekania . Wszystko bardzo ładnie zapakowane i zabezpieczone. Teraz pozostaje mi czekać na cieplejsze dni, żeby móc pokazać wam moje ootd.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Kombinezon świetny! Przeglądałam wiele razy stronę choies, jest tam na prawdę wiele cudnych rzeczy, może kiedyś się na coś skuszę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy