My life outfits

Summer OOTD.

15:00Ann...♥


Kiedy budzisz się i temperatura na zewnątrz sięga już powyżej 20 stopni jest to idealny czas nad rozważeniem propozycji pozostania w łóżku cały dzień trzymając przy sobie wodę mineralną. Może inaczej, ostatnio na dworze pogoda mnie tak zaskoczyła, że a) nie wiedziałam co zrobić ze sobą oraz b) nie wiedziałam co ubrać, rozważając także opcje pozostania w piżamie jak możecie zobaczyć na zdjęciach zdecydowałam jednak "coś"  założyć na siebie.  Postawiłam na krótkie spodenki z wysokim stanem i crop top można powiedzieć że wybór był trafny. Ponadto po południu z przemęczenia, które było skutkiem nie robienia nic stwierdziłam że wybiorę się na przejażdżkę rowerem, więc razem z siostra wybrałyśmy się na krótki wypad. Gdzie i co robiłyśmy będziecie mogły zobaczyć w filmiku na moim kanale : ONLYANN 





Tak więc wy już wiecie jaki jest mój ootd na upalne dnia a teraz ja chcę poznać wasz? Czyżby crop top a może sukienki?


You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy