inspiracje My life

Tumbrl clothes ~ Wish List

17:42Ann...♥

 Jak pewnie dobrze się orientujecie na tumbrl można znaleźć wszystko. Jednak mnie najbardziej nurtuje pytanie skąd można wsiąść gdzie można kupić słynne "tumbrl " rzeczy. Zrobiłam małe poszukiwania ponieważ nie dało mi to spokoju i stwierdziłam, że jeśli ja już znam odpowiedź na to nurtujące pytanie podzielę się tez z wami tą odpowiedzią. Znalazłam kilka rzeczy, które podlinkuje wam żebyście mogły sobie wszystko sprawdzić, wiecie ceny, dostawę itp. 


Jeśli chodzi o ceny moim zdaniem są przystępne, zamówiłam kilka rzeczy więc możecie oczekiwać recenzji jeśli chcecie jej to piszcie w komentarzach to będę mogła wywnioskować czy taki post chcecie.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. na tumblr bardzo można się zainspirować, tam znalazłam masę stylizacji, które próbuję wdrążyć w życie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo spodobała mi się sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej. Super ! Chyba kupię "bra top" Świetny !
    Dzięki
    Pozdrawiam i zostawiam ślad po sobie ;)
    http://hoydenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy