My life photos

Dresslink haul

12:00Ann...♥


Jakiś czas temu dostałam bardzo fajna paczkę od :  www.dresslink.com
Dzisiaj chciała bym wam przedstawić jej zawartość i podzielić się swoją opinią.
 Zacznijmy od paska, tak od paska zamówiłam dla siebie zwykły czarny pasek na stronie wyglądał tak : klik wydawał się bardzo fajny i muszę wam powiedzieć że tez taki jest w rzeczywistości. Niestety lub stety muszę tylko dorobić sobie dziurkę i lekko go zmniejszyć ale na pewno będę go używać często. Takie małe dodatki sprawiają że nasze ootd wygląda jeszcze lepiej.


 Kolejną rzeczą jest ten crop top : crop top 
Jeśli chodzi o materiał jest lekko śliski ale  wygodny w noszeniu, posiada wiązania na górze wokół szyi oraz z tyłu pleców. Można spokojnie go skomplementować z wysokimi spodniami do tego trampki i mamy świetny wakacyjne ootd ( tak wiem wakacje się już dla niektórych skończyły, ale mi pozostał jeszcze miesiąc więc można powiedzieć, że chce się jeszcze nacieszyć) . 



 Jeśli chodzi o ta sukienkę mogliście ją zobaczyć we wcześniejszym poście w filmiku na moim kanale jest przewiewna i na ciepłe jesienne dni będzie w sam raz do tego fajne dodatki i mamy nasze ootd gotowe, w końcu sukienki są najprostsze do ubrania. Znajdziecie ją tutaj : klik


 Na końcu mam dla was narzutkę ala coś co możemy narzucić na siebie kiedy jest nam bardzo zimno, ale nie chcemy ubierać swetra tylko coś cieńszego , na stronie wygląda tak : klik 
Według mnie lepiej wyglądało by bez długich rękawów, więc możecie się spodziewać małego DIY.


Ogólnie reasumując ta paczkę jestem z niej bardzo zadowolona i mam nadzieję ze spodobał wam się taki post/recenzja, jeśli tak nie zapomnijcie o pozostawieniu komentarza  pod spodem. Bardzo miło mi się czyta wszystkie wasze uwagi oraz prośby a także propozycje, które mi podsuwacie. 
Miłego dnia xx 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. mogę jedynie powiedzieć,że pasek wygląda w porządku, bo resztę ciuszków mało widać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy