featured My life

London here I come ! Bon Voyage! + snapchat

11:50Ann...♥




Już jutro, można powiedzieć na reszcie lub w końcu się udało. Londyn nadchodzę, cóż mogę powiedzieć więcej raczej powinnam skończyć już pakować moją walizkę która o dziwo się domyka niestety nie do końca mogę to powiedzieć o mojej kosmetyczce ale nie można mieć wszystkiego... Jeśli chcecie śledzić moją podróż do Anglii dodajcie mnie na snapchata wystarczy zeskanować to zdjęcie :


W ten sposób możecie być poinformowaniu co się u mnie dzieje, jeśli chodzi o jakieś pytania zawsze możecie zostawić je w komentarzach, w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak skończyć się pakować i Bon Voyage!

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy