My life

2k16 = studia, życie oraz co u mnie słychać!

18:30Ann...♥

Jakim sposobem jest już 2016 i to w dodatku luty? Czyżbym przespała styczeń? Co ja robię ze swoim życiem, co u mnie słychać? Na te pytania już opowiadam, jakim sposobem jest już 2016, czas szybko płynie tak sobie to tłumacze. Nie przespałam stycznia wręcz odwrotnie, tyle rzeczy się dzieje cały czas coś do zrobienia, do zorganizowania, spotkania, szkolenia, wyjazdy, brzmi mi to przynajmniej jak bym zaczęła pełnoetatową prace otóż nie! Nie do końca już teraz wiem ile osób śledzi obecnie mnie oprócz bloga na np.instagramie, snapchacie i innych moich social media, wspominając o tym chce nawiązać do tego, że zapewne się domyślacie zaczęłam studia,studiuję w Krakowie w mieście, w którym się urodziłam nie chciałam i nie widziałam sensu pójścia na studia do innego miasta. I tu się wszystko zaczyna cała wielka przygoda, jak wiadomo studia rządzą się swoimi " prawami" nie będę wam opisywać jak to do końca wygląda bo stwierdzicie, że już chcecie studiować jednak czasu nie przyśpieszycie więc cieszcie się z tego co robicie teraz bo to co przyjdzie później (aka studia) będzie to najlepszy czas jaki sobie możecie wyobrazić ;)


 Pewnie zastanawiacie się o co mi chodziło pisząc, że "tyle rzeczy się dzieje" powiem wam jedną ważną rzecz, która musicie pamiętać wybierając się na studia lub jeśli jesteś obecnie to zrób to jak najszybciej otóż jeśli jesteś osoba, która chce działać, tworzyć i nie "przespać" swoich studiów to dołącz do jednej z organizacji studenckiej na swojej uczelni, od razu mówię, że nikt mi za to nie zapłacił żebym tak mówiła i nie jest to reklama, poznasz wspaniałych ludzi, nowe znajomości oraz mogę też "spełniać" moje małe marzenia, że tak to powiem. 




Wybierając rok temu studia nigdy w życiu nie przypuszczałabym nawet, że w 2016 roku będę miała okazję być i działać przy organizowaniu pokazu mody! Prowadząc bloga modowego, interesując się modą to jest niesamowite! Jeśli jesteś z Krakowa lub 26 kwietnia będziesz przyjdź na pokaz, więcej info jest na stronie : facebook.com/FashionNightUEK/  będzie mi niezmiernie miło jeśli, któraś z moich czytelniczek się pojawi! Można było powiedzieć, że był to taki mały update co u mnie słychać po dość"długiej" przerwie już nie raz podawałam wam moje social media ale nie zaszkodzi jeszcze raz: 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. nie ma to jak życie studenta i sesje, łączę się w bólu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) pięknie prowadzisz IG <3 dziękuje kochana za komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy