My life outfits

Brown Tassel Bag| Choies

16:00Ann...♥

Nie jest to pierwszy raz, kiedy pokazuje wam jakąś rzecz z choies.com, jednak tym razem jestem najbardziej zadowolona z przesyłki, która do mnie została wysłana! Podczas zamawiania zdecydowałam się, że tym razem postawię na torebkę. Przyznam, że obawiałam się jakości wykonania ale gdy tylko rozpakowałam przesyłkę obawa ta zniknęła. Torebka była bardzo dobrze zapakowana kilkakrotnie w papier ochronny, żeby nic się nie porysowało ponieważ jest wykonana z zamszowego materiału a przy takim materiale nie trudno o pojawienie się rysy, która już tak ładnie nie prezentuje się z torebką.


Znajdziecie tą torebkę pod tym linkem --> Brown Tassel Bag



Może też zamawiałaś jakieś rzeczy ze strony Choies, jeśli tak co to było i jak się u ciebie sprawdziło?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jeszcze nie zamawiałam nic na choies, ale muszę się kiedyś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiałam nigdy nic z tej strony, ale Twoja torebka wydaje się solidnie wykonana. Ogólnie bardzo ładne zdjęcia i cała stylizacja trafiona :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero poznałam Twojego bloga, jest niesamowity! Gratuluję :)
    Zapraszam do nas http://theloomp-vintageshop.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, prosty zestaw na co dzień w kolorach ziemi.
    Ciekawym rozwiązaniem na rozweselenie tej stylizacji jest dodanie torby w kolorze musztardowym.
    Ciekawe zdjęcia i ślicznie na nich wyszłaś.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej fajna klasyczna stylizacja, najbardziej podoba mi się torebka z fredzlami. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So true what you said about connecting with fashion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy