My life videoblog

Budapeszt miejsce, które warto odwiedzić!

15:00Ann...♥

Budapeszt miasto, o którym słyszałam bardzo mało, a jest zdecydowanie warto go poznać! Do tej wycieczki zachęca zdecydowanie dużo czynników. Jednym z nich są tanie bilety autokarowe, wiele polskich przewoźników oferuje nam tanie przejazdy do Budapesztu wystarczy tylko poszukać! Jeśli zaś chodzi o samo miasto mnie urzekło w 100%, śliczne uliczki, idąc przez miasto masz wrażenie, że lepiej nie chować telefonu do kieszeni bo gdzie się nie popatrzysz tam jest okazja do zrobienia niesamowitego zdjęcia. Moja wycieczka w Budapeszcie nie była długa, po co tam byłam? Co robiłam? Tego dowiecie się oglądając mojego vloga. A wy może odwiedziłyście już Budapeszt, jeśli tak to napiszcie mi jaka jest wasza opinia o tym mieście?








Więcej zdjęć znajdziecie na moim instagramie: @annwithswag ,a relacja na żywo z kolejnych wycieczek możecie oglądać na moim snapchacie: "lovelyppl".


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Byłam, widziałam, zwiedziłam i pojechałabym jeszcze raz. A jeziorem Balaton jestem zachwycona! Taki city break mogę polecić każdemu.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy