My life Recenzje

DressLily.com moja opinia, co warto dla siebie wybrać?

09:36Ann...♥

www.dresslily.com?lkid=1502028


Sezon "Back to School" został już na dawno rozpoczęty, ja swój powrót na studia zaczynam od października wiec został mi jeszcze miesiąc wakacji, ale dla tych którzy już powoli kończą wakacje. Przygotowałam post, w którym pokaże wam fajne dodatki przy współpracy z www.dresslily.com, które warto posiadać. Może macie już swoje ulubione dodatki, jak tak to napiszcie mi w komentarzach z chęcią poczytam!


http://www.dresslily.com/?lkid=1502028

1. botki --> link
2. choker z diamencikiem --> link
 3. podwójny choker --> link
 
www.dresslily.com/chic-square-choker-product1530020.html?lkid=1502028


Moim zdjecydowanym faworytem jest podwójny choker, wygląda świetnie! Możecie go znaleźć tutaj: klik.

A wy co o nim sądzicie? Dajcie znać! Więcej zdjęć znajdziecie na moim instagramie: @annwithswag ,a relacja na żywo z kolejnych podróży możecie oglądać na moim snapchacie: "lovelyppl".

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy