My life

Przesyłka od Zaful!

16:00Ann...♥

Kilka dni temu dostałam przesyłkę od www.zaful.com. Zamówiłam sobie dwie rzeczy: Bomber Jacket i musztardową Torebkę. Cała paczka była bardzo fajnie zapakowana, a przede wszystkim powinnam powiedzieć, że była solidna. Po rozpakowaniu paczki, każda rzecz była oddzielnie zapakowana. Na przesyłkę czekałam około 2 tygodni, ale było warto!



Tak prezentuje się torebka na zdjęciu muszę powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona oraz jakość wykonania jest bardzo dobra.  Można nosić na różne sposoby, ponieważ posiada regulowany pasek.


http://www.zaful.com/solid-color-stand-collar-long-sleeve-zipper-jacket-p_143960.html?lkid=20258â

Jeśli chodzi o Bomber Jacket będę musiała się powtórzyć, bo jest to rzecz z której również jestem bardzo zadowolona! Mogę ją porównać do Bomber Jacket, którą możecie kupić w sieciówkach takich jak H&M, jednak cenowo znacznie się różnią. Zamawiałyście kiedyś jakieś rzeczy z tej strony? Jeśli tak to dajcie znać co udało wam się upolować?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne rzeczy zamówiłaś! :) Podoba mi się i bomberka i torebka! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy