My life Recenzje

Co jest w mojej torebce?

13:01Ann...♥



W dzisiejszym poście pokażę Wam co znajduje się w mojej torebce. Jedną z podstawowych rzeczy, którą zapewne każda z nas znajdzie w swojej torebce to portfel, bez niego nigdzie się nie ruszamy.



Puder i pędzel to kolejna rzecz, którą mam zawsze pod ręką, na szybkie poprawienie makijażu. Jeśli mówimy już o makijażu to musze wspomniec, że zamiast szminki zawsze przy sobie mam EOS. Ostatnią rzeczą jest kalendarz bez którego nie wyobrażam sobie dnia, zapisuję tam wszystkie informacje, które muszę pamiętać oraz wszystkie zadania do wykonania. Torebką pokazana na zdjęciach jest ze sklepu internetowego 
ZAFUL : KILK 
Ja już pokazałam Wam co mam w swojej torebce, teraz czas na Was! ;) Napiszcie w komentarzach co nosicie w swoich torebkach?


You Might Also Like

1 komentarze

  1. U mnie rządzą pomadki nawilające jest ich tyle, że zawsze sięgam to najpierw je czuję ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy