cosmetics featured

Pędzel czy beauty blender?

14:30Ann...♥

Zazwyczaj to ja odpowiadam na wasze pytanie jednak teraz czas na Was! Tak jak w tytule pędzel czy beauty blender, której rzezy częściej używacie? Ja osobiście uwielbiam beauty blender i jestem zaskoczona jak świetnie potrafi rozprowadzić podkład nie pozostawiając żadnych smug. Oczywiście mam swoje ulubione marki z których mogę Wam polecić tanie zamienniki oryginalnego beauty blendera. Jeśli chodzi o pędzel, mój ulubiony pochodzi z tej stronki: link




 Pierwszym tańszym zamiennikiem są gąbeczki, które możecie zakupić w Primarku (cena około 2 euro) lub na Zaful.com link.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja jestem zdecydowanie fanką beauty bleandera i podobnych gąbeczek <3

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam juz chyba wszystkiego, ale jak dla mnie gąbeczka jest najlepsza w tej kwestii :) Oczywiście ja posiadam zamiennik BB, ale znalazłam taki, który spełnia swoje zadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beauty blender :)

    http://lifehacksbymagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy