Erasmus My life

Let's make memories! Erasmus 2017

14:00Ann...♥


 Tak jak możecie domyślać się po tytule, zaczęłam moją przygodę z Erasmusem a dokładnie powinnam napisać na Erasmusie. Obecnie przybywam już w wybranym przeze mnie kraju czyli .... Niemcach! Możecie pomyśleć, że daleko to nie wyjechałam jednak są to wschodnie Niemcy bardziej przy granicy z Holandią i Belgią. Rozpocznę małą serię na blogu, w której będę dodawałam zdjęcia z ostatnich tygodni mojego pobytu w celu wspomnień, mam nadzieję, że posty te przypadną Wam do gustu, dajcie znać w komentarzach. 









xx

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale urocze te zdjęcia! :) Super są!

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy